PROBLEEMID JUUSTEGA: JUUSTE VÄLJALANGEMISE ENNETAMINE

ELUSTIILILISED PÕHITÕED JUUSTE VÄLJALANGEMISE ENNETAMISEKS

PROBLEEMID JUUSTEGA: JUUSTE VÄLJALANGEMISE ENNETAMINE

Juuste väljalangemist põhjustavad mitmed tegurid, aga paar väikest muudatust ja väga lihtsat toimingut päevases rutiinis võivad seda edasi lükata ning tagada juuste üldise parema tervise.

Pikaajaline juuksehooldus 

Peale üldiste elustiililiste otsuste langetamise tuleb igapäevases juuksehoolduses piirata värvide kasutamist, et hoida juukseid tervete ja tugevatena. Ära pese juukseid liiga tihti ja ära kasutage lokitange või juuksesirgendajaid väga kuumal temperatuuril. Neid juhiseid järgides hoolitsed oma peanaha eest ja aitad ennetada juuste väljalangemist. 

Üldised valikud elustiilis

Stress kahjustab kogu keha ja juuksed pole mingi erand. Tasakaalustatud elustiil, hea toitumine ja trenn vähendavad oluliselt stressi ning ennetavad juuste väljalangemist. Lisa sekka korrapärased jõudehetked ja tunned peagi, et tänulikud pole ainult sinu juuksed. 

Juuste väljalangemise ennetamisel on peamine juuste piisav niisutamine; selleks tuleb juua kaks liitrit vett päevas ja vältida kofeiini liigset tarbimist. Ohtralt A-vitamiini sisaldavad toidud, nagu porgandid, munad ja juust, hoiavad juuksed tugevatena ega lase neil kergesti murduda. Suure rauasisaldusega toidud (punane liha, spinat) aitavad juustel saada küllaldaselt hapnikku ja säilitada juuste loomulikku värvi. 

Trenn on nendele toitumissuunistele suurepärane täiendus. Trenni tegemine aitab närvisüsteemil lõõgastuda ja saadab ajju ohtralt hapnikku. See aitab ka väga tõhusalt vähendada stressi. Kui jõusaalis käimine pole sinu rida, siis seda polegi vaja – võiksid ju proovida näiteks mõnda lihtsamat joogakava.

Ja viimaks – korralik uni on juuste väljalangemise ohjamise olulisim osa. Kui magad ööpäevas kaheksa tundi, siis märkate, et väheneb stress ning peanahk saab lopsakate kiharate jaoks vajalikku hapnikku ja verd. 

Kõik nõuanded